دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

ماه میهمانی خدا

ماه رمضان

ماه نزول قرآن و ماه میهمانی خدا

بر همه مبارک باد




دوستان خوبم ،

با دلهای پاکتون تو دعاهاتون این بنده ی حقیر رو هم یاد کنید 


      

حالمان خوب است

اهل غر زدن و ناز و این چیزا نیستم ولی وقتی میشکنم خرده های دلم رو تو خودم جمع میکنم تا شاید 

بتونم به مرور زمان بهم بندشون بزنم. 

ولی همسری دارم که تحمل سکوت من رو نداره. از حموم با چشم های کاملا قرمز اومد بیرون. 

گریه کرده بود . طاقت نیاوردم و این باعث شد که ساعت ها با هم حرف بزنیم. هر دو از هم 

عذرخواهی کردیم و ضمن حرف هاش (اصلا بهش نمیاد عاشقانه حرف بزنه) خندم گرفت. با 

خنده ی من تازه شروع به آوازه خوانی هم کرد:

تو خندیدی خدا خندید

من از عشق تو حظ کردم

با تو من کل دنیا رو

تو یک لحظه عوض کردم...


حال هردومون خوبه و به این نتیجه رسیدم که من تو زندگی چیزی جز محبت نمیخوام. خواسته ی زیادی 

نیست. هست؟

از دوستان خوبم که با کامنت های پر مهرشون همراهم بودن و هستن ممنونم


+ماه مبارک رمضان داره شروع میشه. از همتون التماس دعا دارم 




لعنت بر صبوری

ما باید غبطه بخوریم، غصه بخوریم، باید گریه کنیم...

اصلا این بایدها حق ماست ولی...

لعنت به این صبر که صبور هم باید باشیم  

ادامه مطلب ...

:|

غمگین یعنی

دلگیر باشی

دلت شکسته باشه

حالا حالا هم هیچ جوره بنده نخورده 

به قول خیلی ها از نقاب خنده استفاده کنی ولی...

غمگین یعنی

در نهایت بگی

خدا میخوام بیام پیشت

میشه لطفا؟ 


+ و سکوت...

وقتی باران خوشحال میشه

خانوم ها ، آقایان 

بدین وسیله به اطلاع میرسانم که 

بنده امروز دارای یک عدد بخارشوی بسیار خوب و زیبا شدم 

در ضمن بسیار هم شاد و خرسندم


+خوب چیه خواستم اطلاع رسانی کنم