دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

بلاگفا :(

چقدر بده وقت پیدا کنی و با ذوق بیای به دوستانت سر بزنی 

ولی بلاگفا باز هم با مشکلاتش اذیتت کنه

 

 سلام به دوستان عزیز و خوبم 

خوب منم تا اندازه ای صبوری میکنم و با بلاگفا کنار میام  ولی نه همیشه

حالا که از صبوری گفتم این رو در مورد خودم بگم: 

در کل آدمی هستم که صبرم خیلی زیاده و براحتی از کسی دلخور نمیشم. همیشه سعی  میکنم جنبه ی مثبت 

قضیه رو ببینم ولی وقتی صبرم تموم بشه و به قول معروف کسی از چشمم بیافته برای همیشه میزارمش کنار.

هنوز نمیدونم این خصلت خوبهیا بد ؟ چون  تا حالا دو بار این اتفاق برام افتاده و از اینکه  دیگه هیچ ارتباطی با این

افراد ندارم پشیمون نیستم و فکر میکنم کارم کاملا درست بوده.

یکی از این افراد دوست نزدیکم بود که وقتی می خواست از همسرش جدا بشه هر کاری از دستم بر میومد کردم 

که تنها نباشه و افسرده نشه.هم خودش و هم خدای هردومون میدونه چه کارها کردم . تا اینکه ازم خواست بر علیه 

همسرش شهادت دروغ بدم و وقتی دید این کار رو نمیکنم خیلی بد برخورد کرد. اینقدر که با همه ی وجود شکستم .

این بود که برای همیشه ازش خداحافظی کردم و سعی هم نکردم چیزی ازش بدونم. 

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی

تو بمان با دگران وای به حال دگران ...


بگذریم. حالا بلاگفا هم کم کم داره از چشمم میافته و کاری میکنه خدای نکرده برای همیشه بزارمش کنار

میگم خدای نکرده چون محیط بلاگفا رو و جو دوستانه ش رو دوست دارم.اینجا دوستان بلاگ اسکلای نوشته هام  

رو میخونن ( آمار این رو نشون میده) ولی چیزی برام نمینویسن. یک جور حس غریبی دارم اینجا . 

خیلی از دوستان تو سایت بلاگ ادامه به نوشتن دادن. میخونمتون و براتون مینویسم.از اینکه در هر صورت با هم در 

ارتباط  هستیم خوشحالم.


+مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید

دوستتون دارم هواااارتا  



نظرات 19 + ارسال نظر
قاصدک عاشق دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 20:38 http://loveghasedak.blogsky.com

سلام آبجی باران تو چقد شبیه منی
ولی من طرفو کنار نمیزارم دلم نمیاد گناه داره آخه

دوست دارم گریه کنماگه مطالب بپره چی
دلم با وبلاگم خوشه
دلمم نمیاد از بلاگفا دل بکنم
من اصلأ از کسی دل نمیکنم هه دوسم دارن
مطالبم میدونی با چه سختی جمع میکردم مطالبو با عشقیوای یکی منو بگیره

سلام برادر خوبم
گاهی ادم به نتیجه میرسه که عدم ارتباط برای هردو طرف بهتره
من برای همه بهترین ها رو ارزو میکنم . حتی برای اونهایی که من رو شدیدا شکستن

منم حالم خیلی گرفته س. راستش بغض کردم ولی کاری از دستمون بر نمیاد
راستی اومدم وبلاگت ولی نمیشه برات نظر نوشت

یوسف دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 20:43 http://yosefkrkane.Bolgsky.com

سلام
من تازه واردم
لطفا سر بزنید
خوشحال میشم اگه اشکالاتی دیدید راهنمایی کنین

سلام
ممنونم از حضورتون
خوش اومدین به بلاگ اسکای
حتما بهتون سر میزنم

قاصدک عاشق دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 20:53 http://loveghasedak.blogsky.com

یه چیز جالب کشف کردم
وبلاگ بالا میاد ولی بلاگفا نه

منتظر کشفیات بعدی من باش آبجی باران

ممنونم از کشفیات شما
ولی تنها وبلاگ بدون ارتباط با دوستان بغض داره

قاصدک عاشق دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 23:08 http://loveghasedak.blogsky.com

سلام آبجی باران
به بلاگ اسکای که میشه نظر گذاشت دیگه

سلام به شما
بله میشه

گلی دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 23:10

درمورد رفتار دوستت ناراحت شدم
منم خیلی از دوستامو واسه برخوردای نا به جاشون گذاشتم کنار
البته نه اینجوری که کلا ولشون کنما نع
اگه درست بشند منم مهربون میشم
ولی خوب دوست تو راه بازگشتی نذاشته:(
بلاگفا که خیلی وقته از چشم همه افتاده
شما شرط وفا رو کامل به جا آوردی که تا الان منتظرش بودی:)
عادت میکنی
من روزای اول تو بلاگ همین حس رو داشتم
الان عادت کردم بااااااا

+قرباااااااااااااااانت^_^

عزیزدلم موضوع فقط مهربون شدن نیست
آدم ها گاهی با رفتارشون شخصیت اصلیشون رو نشون میدن
بعضی از رفتارها هم قابل چشم پوشی نیستن

دختر همساده سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 00:57 http://zizinet.blog.ir

باران صبورم... اتفاقا خوبه اخلاقت.اشتباه دوستت و بی چشم و روییش بخشیدنی نبود.
قربون مهربونیات بشم من آخه..

فدای تو مهربون که اخلاق من رو خوب میدونی
ممنونم از بودنت عزیزدلم

کلاغ دمسیاه سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 14:06 http://www.mardetanha44.blogfa.com

o,f ;vndk ;i aihnj nv,y knhndk ,'vki d; ulv lnd,k ldandk ..nv qlk hdk[,v lhidj n,sj j,k v, il akhojdk ..fgh'th fvhd lk o,fi ;i ..
عه ..اینهمه نوشتم انگلیسی بود که اسبانی شدم ..بر میگردم ..برم قدم بزنم و بیام

یا خداااا دوستمون باز حالش بد شد

کلاغ دمسیاه سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 14:14

خب حالم جا اومد ..برگشتم

خوب کردین که شهادت دروغ ندادین هم عذاب وجدان ندارین حالا هم هویت دروغین دوستی اون طرفتون براتون روشن شد

میگم بلاگفا دوبار وب منو خورده ولی الان باهام خوبه ..فک کنم میزاره روهم بشه یه بار باهام حساب میکنه نامرد

خدا رو شکر

آخه اصلا چنین کاری امکان نداره... شهادت دروغ
وااای نه ... خدا نکنه وبتون حذف بشه... زبونتون رو گاز بگیرید. زود

گلی سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 18:47

خوب برای هر کار اشتباهی که نمیشه بقیه رو کنار گذاشت
منظورم از مهربون شدن بخشیدن طرف مقابله
بله درست میگی
خیلی ها ریاکارانه برخورد میکنند
که به مرور زمان و تو طولانی مدت میشه شناختشون
اینا دیه قابل گذشت نیست
منظورت رو متوجه ام گلم:)

همینطوره. برای هر کار اشتباهی نمیشه...
ولی اشتباه داریم تا اشتباه
امان از این خیلی ها

کلاغ دمسیاه جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 01:32

سلام
چون کلاغی دامش حفاظاته و برای دوستان پهنو فردا میخاد تا لنگ ظهر بخوابه از حالا روز جمعه خوبی رو براتون ارزو میکنه وپایان هفته خوبی رو برای شما در جوار خانواده محترمتان ارزومند است ..شاد و پاینده باشین

گفتم که دلم فقط شما را دارد

گفتی که دروغ از سخنت می بارد

در پاسخ بد گمانی ات باید گفت

کافر همه را به کیش خود پندارد
[گل][گل]
------------------
عه چقدر این بارون شبیه اون بارونه

سلام
به قول خودتون تشکر پرتاب میشه
ینی واقعا می خواین تا ظهر بخوابین؟ پس امت همیشه بیدار و در صحنه چی میشن؟ نوچ نوچ نوچ
.............................
عععه شما چقدر باهوشین

قاصدک عاشق دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 15:08 http://loveghasedak.blogsky.com

سلام آبجی باران
باز بلاگفا خراب شده

سلام برادر خوبم
جز صبوری کاری نمیشه کرد. ایشالله بزودی درست میشه
راستی اومدم وبلاگت برات بنویسم ولی مثل اینکه امکان ثبت نظر رو حذف کردی. نمیشه کامنت نوشت

قاصدک عاشق دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 22:34 http://loveghasedak.blogsky.com

سلام نه میشه نظر گذاشت بزار خودم بررسی کنم

سلام به شما
باشه . الان میام ببینم میتونم کامنت بنویسم

سمیرا سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 07:49 http://tehran65.blogfa.com

سلام عجقم...

مث اینکه داره از چشم منم میفته این بلاگفا

ولی مث تو دوستامو دوس دارم

........
دیروز اومدم تو اون وبت تو بلاگفا نظر هم گذاشتم ولی

دو ساعت بعد بلاگفا قاط زد و...

سلاااام عزیز مهربونم
نمیدونم چرا اینقدر بازی در میاره. آخه ما گناه داریمممم
..........
فدای تو مهربون که با مشغله هایی که داری به دوستات سر میزنی
بلاگفای بد.... من کامنتمو می خواممممم

سمیرا سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 07:51 http://tehran65.blogfa.com

به شخصیتت میخوره که خونسرد و صبوری

منم اینجوری ام و با ادما مدارا میکنم اماببینم دارن از حد

میگذرونن و توقعای نا به جا دارن مث تو قیدشون رو میزنم و

برامم اصن مهم نی...مهم ارامش خودمونه.نه باران؟

ای جووونم تو هم مثل خودمی
صبرم خیلی زیاده. طوری که گاهی باعث عصبانیت نزدیکانم میشه. حرصشون میگیره.
ولی وقتی به این نتیجه برسم که نمیتونم برای همیشه تمومش میکنم
بله عزیزدلم. دقیقا همینطوره

کلاغ دمسیاه چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 01:40



کلاغی اسبانی هست ..نمیتونه بره تو وبش

منم میام اینجا ..همسایه نمیخواین ؟؟

منم عصبانی هستم... شدید
حتما این کار رو بکنید. بله که همسایه ی خوبی مثل شما می خوایم

قاصدک عاشق چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 14:21 http://loveghasedak.blogsky.com

سلام آبجی باران
یه وبلاگ دیگه هم دارم بیا اونجا
namaz.royalfa.com

سلام به شما
چشم . میام

قاصدک عاشق چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 14:24 http://loveghasedak.blogsky.com

هییییییییییییییییییی روزگار
از دار دنیا یه بلاگفا داشتیم اونم خراب شد

برای شادی روحش یه جیغ و دست وهورای بلند

خیلی بد شد . من بلاگفا رو دوست دارمممم

سهراب پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 18:07 http://www.love-serch.blog.ir

سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام...
خسته نباشین..
بلاگفای من که الان سه ماه پریده...
وبلاگ جدید تو blog.irدست کردم...
از شما هم دعوت میکنم یه سر بزنید...

درود بر شما
ممنونم از حضورتون
چشم . حتمامیام

خآنوم چی شنبه 4 مهر 1394 ساعت 23:14 http://hamsaryjoonam.blogsky.com

سلاااام باران خاااانوم مهربون خودم
خوبی خانومی؟
ببخشید من کم کار شدم! فعلا امشب وقت کردم بیام به همه سر بزنم و کمتر شرمنده بشم
منم دقیقا همین اخلاقو دارم! خیلی هم اخلاق خوبی داریم...
منم خیلی احساس غریبی میکنم اینجا.. اما چاره چیه!

سلااااام عزیزِ مهربون
بد نیستم خانومی. تو چطوری؟
خواهش میکنم گلم. میدونم سخت مشغولی
ای جااانم ... تو هم احساس من رو به بلاگفا داری. معلومه که اخلاق خوبیه
چو اینجا با بلاگفا خیلی فرق داره. اونجا فضا صمیمی تره برام ولی به قول تو چاره چیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.