دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

از هندوانه تا سیب سرخ هفت سین...

می خواهم اندوهم را دانه دانه

از توت فرنگی تا خرمالوهای رسیده 

بجای برگ ها جارو کنم 

می خواهم از هندوانه شب یلدا

تا سیب سرخ سفره ی هفت سین

فقط به اتفاقات خوب فکر کنم 


عکس ‏Tell me به من بگو‏


+ اگر بشود...

نظرات 19 + ارسال نظر
توت پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 12:48 http://pasazvesal.blogsky.com

این که عالیه... اتفاقات خوب
قربون دستت فقط منو جارو نکن

بله عالیه
عزیزدلم نگو این حرف رو. شما خیلی عزیزی

خسرو جمعه 17 مهر 1394 ساعت 21:46 http://khane8tom.blogsky.com

. درود . شادی . . نشاط و آزادی حق همه ی انسان ها
. میباشد . هر آنکس که با آزادی و نشاط دیگران مخالفت
. کند و یا مانع آن شود . . از عواطف انسانی نمی داند .
. ولی . . . بر پدر سیاست لعنت که بعضی از کشورها
. مردم میهن شان را از حق مسلم خویش محروم می کنند .
. آرزو می کنم از اینک تا هندونه یلدا . . و تا سیب سرخ
. تحویل سال جدید ، شادی ، نشاط و سلامتی یک
. لحظه هم تنهایتان نگذاردند .

درود بر شما
بله آزادی حق همه انسان هاست

ممنونم دوست گرامی. برای شما هم بهترین ها رو آرزو میکنم

سپیده مامان درسا شنبه 18 مهر 1394 ساعت 08:39

موفق باشی باران مهربون و دوست داشتنی

ممنونم سپیده ی نازنینم
شما هم همینطور خانومی

سمیرا شنبه 18 مهر 1394 ساعت 10:21 http://tehran65.blogfa.com

به به به

سلام باران گلی

سلام به روی ماه سمیرای نازنینم

کلاغ دمسیاه شنبه 18 مهر 1394 ساعت 14:43

منم خرمالو

بفرمایید میوه فروشی سر خیابونتون و بخرید و میل کنید... به همین سادگی

کلاغ دمسیاه شنبه 18 مهر 1394 ساعت 23:23

.خرمالو ایخام ..نداله اینجا آیکن پا زمین زدن

باشه باشه براتون میخرم و میفرستم
فقط شما پاهات رو به زمین نکوب
وووی تازه عصبانی هم شده و گریه هم میکنه... نوچ نوچ نوچ

خسرو یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 15:46 http://k

. سلام . بله خانوم مدیر . . شغل و مسئولیت مهم . . .
. و مدیریت دو عدد وب . . عدم زمان کافی . . و خستگی
. و کارهای خونه !!! . . بیشتر از یک پست در ماه را ممکن
. نمی سازد !! . . و آنقدر خوبید که جملگی دوستان
. برای یک پست بارها نظر [ تولید ] می کنند !!! .
. اما . من طفلک اگر دو روز دیر تر بنویسم . . . تمام
. در و پنجره و شیشه های خونه خوان هشتم را شکسته
. ببینید !!! . . . راستی مهره مار داشتن حقیقیه ؟؟!!! .
. شاد و موفق و سر بلند باشید .

درود بر شما
اینطور نگید دوست گرامی
این سعادت رو دارم که دوستان خیلی خوبی دارم اگر من خوب نیستم
شما هم دوستان و بازدیدکننده های خوب و زیادی دارید
اگر منظورتون از مهره مار من هستم عرض کنم خذمتتون که نه حقیقت نداره
ممنونم. شما هم همینطور

خانوم خونه دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 00:58 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام باران جون....خوبی؟
اخی پست اینجا که فرق میکنه و پقدر این جمله قشنگه به دلم بدجور نشست

سلام عزیزدلم
خوبم خانومنی. ممنونم
با چشکای قشنگت خوندی گلم

میفروش دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 09:48

سلام
ایشاالله بشه .

سلام
ان شالله

گلی سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 16:42

من واقعا گیج شدم باران جونم:|
بالاخره اینجا قراره پست بذاری یا اونجا؟
هووووووم؟
اتفاقی اومدم دیدم اینجا هم پست گذاشتی:)

بسی زیبا بود^_^
موفق باشی ایشالا:))

عزیزم وبلاگ اصلیم تو بلاگفاست
اینجا رو بعد از خرابی بلاگفا درست کردم و هر از چند گاهی مطلب کوتاهی مینویسم
مرسی که بهم سرمیزنی. تو هم موفق باشی گلم

خسرو پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 22:57

. درود . . . بهترین خواندنی ترین در انتظار شماست .
. همراه دوستان بیائید . . . آخر خیلی جالب است . .

درود بر شما
وقتی مینویسید بهترین حتما بهترینه و باید هر چه زودتر بیام خدمتتون و بخونمش

sima شنبه 25 مهر 1394 ساعت 15:21 http://flower-ss.blogsky.com

اخلاق بد مثل یک لاستیک پنچر است تا عوضش نکنید راه به جایی نخواهید برد.

***********************************

شاید همه روزها خوب نباشند اما چیزی خوب در هر روز وجود دارد.

***********************************

اگر آتش می دانست که سر انجامش خاکستر است هرگز با این همه غرور زبانه نمی کشید.


آپم با یه مطلب عالی حتما یر بزن

چشم عزیزم. حتما میام

خسرو شنبه 2 آبان 1394 ساعت 13:50

. درود . آمدید . . با عطر زندگی . . با لطف و مهربانی همیشگی . . با محبت خاص . . باران . . و تشویقم کردید
. و البته دیگران هم . . و این باعث شد یک پست در همین
. زمینه بنویسم . اما این که تا چه حد مقبول افتد با
. خداست . ............ راستی در یک وب گردی به وبی
. رسیدم که مدیرش [ کلاغ سیاه ] بود برایش از شما
. تا خودم گفتم . . . اما . . نیامد . . و نمیدانم چرا ؟؟!!
. از همین تریبون می گویم که آیا آن کلاغ سیاه . .
. همین دوست شماست ؟؟ .

درود بر شما
خواهش میکنم. ممنونم از لطفتون
چشم حتما میام و می خونم
دوست گرامی من نمیدونم شما به کدوم وبلاگ سرزدید

sima شنبه 2 آبان 1394 ساعت 17:46 http://flower-ss.blogsky.com

✔ تلخے الکـــل شرابـــــــ و بـﮧ " جوטּ " مےخــــرم

فقط بـخاطر اینڪـﮧ موقع " خوردنــش" بـگم :

مےزنم " بسلامتے" ڪـسے ڪـﮧ

هےچوقتــ "نفهمےد" چـقـدر

مےخـــــوامش !


آپم

حتما میام و میخونم عزیزم. ممنونم که خبرم کردی

کلاغ دمسیاه دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 19:20

خب چه خبرا ..یکهفته ای اصلا نشد بیام وب ..حالا باید برم اپ کنم ..گفتم اول احوال دوستان بعد ..خوفین شما

سلام بر شما
خسته نباشید. اجرتون با خدا
خوشحالم که دوباره مینویسید . ممنونم که جویای حال دوستان هستید
بد نیستم. شما خوبین؟

خسرو پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 22:18

. چو آشیان به پناه بی پنایان نیامدی
. شالیز بود جسم و جان ما که تو باران نیامدی
. و چنان بر می آید که دیر گاهیست . . [ باران ] بر
. چمنزارهای خوان هشتم نباریده . . و این دشت بیکران
. پوشیده از کل و کلسار . . به پائیز عمر خویش اندیشه
. میکند !!! . .
. چه کار می باید کردن ؟ . . آسمان . . با توام . . کو آن
. باران و لطافتش . . در انتظاریم . . گو ببارد . . بی دریغ !!!
. در ضمن یک خواهش . دختری متین و با وقار تحصیل
. کرده و با شخصیت . . از دوستان من است .
. می خواهم با شما آشنا شود . . لطف کنید این هم
. آدرس او . . . http://nafas777.blogsky.com
. متشکرم .

درود بر شما
شرمنده ام که مدتی نتونستم به دوستان سر بزنم. حتما میام خدمتتون
به ادرسی هم که نوشتید میرم و با دوستمون بیشتر آشنا میشم
من هم از لطف شما ممنونم

کلاغ دمسیاه جمعه 8 آبان 1394 ساعت 19:46

بارون بارون بارون نیست هی

دستو بده به من ببینیم کجاست هه

بارون ما نیست بارون چرا نیستش

امشو اگر نیایه .اشک چشم میباره

باران که در لطافت طبعش خلاف نیست

در همه جاست شبنم و در شهر ماست سیل

بارون بارون...

سلام به جناب شاعر که اشک چشمش همراه با خنده میباره
شرمنده ام برای نبودم. میام خدمتون

sima شنبه 9 آبان 1394 ساعت 18:12 http://flower-ss.blogsky.com

آن جایی که باد نمی وزد، آدم ها دو دسته می شوند؛

آن هایی که بادبادکشان را جمع می کنند

و آن هایی که می دوند تا بادبادکشان بالا بماند.


آپم

حتما میام و می خونم عزیزم

sima پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 21:04 http://flower-ss.blogsky.com

سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند
که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی
قصه عشق “انسان” بودن ماست . . .

****************************************

شیر از رام کننده ی خود قوی تر است
این را رام کننده می داند ، مهم اینست که شیر نمی داند
(تری ایگلتون)


آپم

میام و میخونم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.