دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

نوشتن رو دوست میدارم

تو دو راهی بودن خیلی بده

هر بار که  میبینم بلاگفا مشکل داره و میخوام ازش کاملا دست بکشم  یه جورایی میترسه که دیگه برنگردم 

سراغش  و زود درست میشه  ( الان هم اومدم اینحا بنویسم بترسه )

ولی خبر نداره که داره صبرم تموم میشه. به قول شاعر :

دل نیست کبوتر ز هر بام که برخاست نشیند

ما از سر کویی که پریدیم پریدم ... ( نمیدونم دقیقا درست نوشتم یا نه )

آخه من چه گناهی کردم که بلاگفا رو دوست دارم؟ 

اصلا خاطره ی آشنایی با بلاگفا و دوستی که من رو با وبلاگ و وبلاگنویسی و بلاگفا آشنا کرد برام خیییلی شیرینه 

یادش بخیر اون موقع که تازه شروع کرده بودم به نوشتن هنوز واتس آپ و وایبر و تلگرام و ... وجود نداشت 

و دنیای وبلاگنویسی  برای خودش دنیایی بود.  

شاید برای خیلی ها دوره وبلاگ نویسی دیگه تموم شده باشه ولی من هنوز و هنوز دوستش دارم. 

از اینکه خاطراتم رو تو وبلاگ به یادگار میزارم احساس خوبی دارم. از اینکه  با دوستان وبلاگیم در ارتباط هستم 

لذت میبرم. گاهی خیلی خسته میام خونه ولی با شوق میام سراغ وبلاگ تا از حال دوستانم با خبر بشم 

دوستانی رو که تو بلاگ مینویسن خوندم و با خوشحالیشون خوشحالم. سلامتی همتون رو از خدای خوبم میخوام

منم اگر درد شونه و جدیدا بازوی چپم  اینقدر اذیتم نکنه بد نیستم و خدا رو شکر میکنم 


+مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید

دوستتون دارم هواااارتا 




نظرات 12 + ارسال نظر
گلی پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 17:17

من که میگم بلاگفا درست بشو نی
شوما گوش نمیدی
همین حس رو من هم به بلاگفا داشتم
ولی بلاگفا نشون داد لیاقتش رو نداره:|
پست آخریت رو تو بلاگفا خوندم ولی نشد نظر بذارم براش:(
خداروشکر که اتفاق بدی نیفتاد
حواست رو جمع کن عزیزدلممممم
برای درد شونه ات دکتر نرفتی؟
حتمن دکتر برو
خدای نکرده مزمن بشه بعدا کار دستت میده ها

نمی خوام باور کنم که دیگه درست شدنی نیست چون دوستش دارم
واقعا خدا رو شکر
رفتم. ضرب دیدگی شدیده و باید مدتی درد رو تحمل کنم

کلاغ دمسیاه پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 20:36

تصادف کردم ..شونه ام شکسته ..از چند جا شکست .دکتر گفت دیگه بدرد نمیخوره برو بجاش برس بخر برای موهات این شونه دیگه خوب نیست
شونه شما چی ؟؟اونم شکسته ؟

واااای اول خیلی ترسیدم ...بازم داشتم رکب میخوردم
شونه من آسیب دیده و مدتی بهش مرخصی دادم. بجاش برسم کار میکنه

کلاغ دمسیاه پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 20:37



بلاگفای بی شخور

... یادم افتاد دوباره
چرا تو بلاگ اسکای وبلاگ درست نمیکنید؟

zeinab v پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 23:33 http://loveonly.blog.ir

سلام ممنون میشم ب وب منم بیایی

سلام عزیزم
چشم . حتما میام

دختر همساده جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 03:41 http://zizinet.blog.ir

یعنی باران فقط جای تو تو بلاگ خالیه... به خدا...
دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند
از گوشه ی بامــــــی که پریدیم ,پریدیم!

عزیزم دردت تو سر عمو گرگ بدجنس.. مواظب خودت باش :)

فدای تو که اینقدر مهربونی. همتون رو میخونم و براتون بهترین ها رو آرزو میکنم
مرسی خانمی که شعر رو برام نوشتی
چشم خانوم خانوما. تو هم مواظب خودت باش

سمیرا جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 07:40 http://tehran65.blogfa.com

باران...باران...باران

منم مث تو به اونجا و دوستاش عادت کردم ..الان چند روزه دارم با

خودم کلنجار میرم بیام همون وبم تو بلاگ اسکای.دعا کن راضی شه

دلم


سمیرا بیا باز هم صبر کنیم
اینجا به دلم نمیشینه. از بلاگ که اصلا خوشم نمیاد ... چقدر بد

سمیرا جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 07:41 http://tehran65.blogfa.com

دردت به جونم

صدقه بده.اسفند بریز ..بلا به دور ناناسی مهربون

خدا نکنه قربونت برم
چشم عزیر مهربونم

قاصدک عاشق شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 23:15 http://namaz.royalfa.com

لایک آبجی باران لایک
منم شروع وبلاگ نویسیم همینطور بود
بلاگفارو دوست دارم دیگه نمیشه کاریش کرد
البته الان درست شده میشه وارد حساب شد ولی نمیشه نظر گذاشت

ان شاالله کتفت زودتر خوب بشه

جدی؟ چه جالب
منم دوستش دارم
با این درست شدنش. باز هم چند تا از مطلب ها و کامنت ها رو حذف کرده

sima چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 19:26 http://flower-ss.blogsky.com

گیله مرد میگفت : آدمها را به میزان درکشان بسنج نه به اندازه مدرکشان؛

چرا که فاصله ی زیادی از مدرک تا درک وجود دارد.

مدرکی که درک بالاتری به ارمغان نیاورد ، کاغذ پاره ای بیشتر نیست.

مهمترین نشانه ی درک بالاتر تواضع بیشتر است .



ممنون از حضورت

چقدر زیبا و آموزنده
ممنونم عزیزم

خآنوم چی شنبه 4 مهر 1394 ساعت 23:20 http://hamsaryjoonam.blogsky.com

من از 18 سالگی وب داشتم، تو بلاگفا.. دل کندن از اونجا و محیطش خییلی واسم سخت بود.. انگار یه چیزی تو زندگیم گم شده هنوزم وقتی میام اول میرم بلاگفا بعدش میام اینجا... دعا میکنم درست بشه
عزیزم خیلی مواظب دستت باش.. خدایی نکرده نذاری بدتر بشه ها! با این دستا باید 4.5 تا بچه بزرگ کنی

پس وابستگی و علاقه ی تو به بلاگفا باید بیشتر باشه. ایشالله مشکلش کاملا برطرف بشه
چشم عزیزم... اوووخی 4، 5 تاااا

sunny یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 16:41 http://hamechee-hameja.blogsky.com

سلام باران من اومدم دوباره خوش اومدم دوباره چرا به ما یه سر نمیزنی..........

سلام عزیز
معلومه که خوش اومدی
چشم. حتما میام خدمتت

خسرو چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 13:43 http://khane8tom.blogsky.com

. درود . گاهی دلت میگیرد . . دلتنگ می شوی . . از دل
. که نمی شود پرسید !! . . آنقدر می گوید که خسته ات
. می کند . . با اقوام میزنی بیرون . . . دشت و صحرا
. باغ و بوستان . . گل ها همه رنگارنگ . . و ناگهان . .
. یاد [ باران ] میافتی !! آه . . باران . . حتمن می نویسم
. . .و اطرافیان حیران که با که حرف میزنی ؟؟!! . . می
. گویند باران کجا هست ؟ . . هوا به این خوبی !!! . .
. و من غرق در این افکارم که آمدم خانه بنویسم . . .
. آری بنویسم . . برای باران . . باز باران . . با ترانه . . .

درود بر شما دوست گرامی
با این کامنت زیبایی که نوشتید باید و باید الان خدمت برسم و عرض ادب کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.