دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

:|

امام جمعه هر شهر امام زاده زنده آنجاست

علم الهدی امام جمعه مشهد در اظهار نظری گفت:

از آنجایی که مقام معظم رهبری امام است ، ائمه هر شهر در نقش امام زاده آن شهر است و بقعه و بارگاه هم همان دستگاه نماز جمعه است

بنابراین شما باید از امام جمعه شهرتان محافظت کنید .



+خدایااااا شفا بده 

نظرات 10 + ارسال نظر
خآنوم چی جمعه 22 آبان 1394 ساعت 00:56 http://hamsaryjoonam.blogsky.com

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
استدلالش منو کشته!!!

دور از جون
اصلا فوران نظر و ایده هستن این حضرات

خسرو دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 19:48

. درود . آمدم با یک پست سریالی . . خب دوست عزیز
. اگر از این دست اخبار می خواهی بنویسی . . کافیه
. در گوگل [ روزنامه های صبح امروز ] را سرچ کنی . .
. آنقدر یک دیگر را لو میدهند که تو چقدر دزدیدی !!!!! .
. یا تو تمام زمین های اوقاف را فروختی !!!
. یا تو پول های بی حساب فروش نفت را بالا کشیدی !!!
. من به این بابا حق میدهم اگر خودش را هم امام بداند!!!!!!
. سند ایران زمین بنامشان هست . . ما چه کاره ایم ؟؟؟!!!

درود بر شما
خوش آمدید
چنین منظوری ندارم و وقت سرچ کردن هم ندارم دوست گرامی
فقط چنین اخباری رو که بنظرم.... هستند دوست دارم اینحا بنویسم
شاید کسی ابجا رو بخنونه و از این عجایب روزگار خبری نداشته باشه

خسرو پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 19:01

. سعدیا هر دمت که دست دهد به سر زلف دوستان آویز
. دشمنان را به حال خود بگذار تا قیامت کنند و رستاخیز
. با درودی پاک . و برای اولین بار تعداد نظرات را کمتر از
. پنجاه می بینم . . . چشمم شور بوده حتمن !!!! .
. ورنه خانوم مدیر و خیل دوستداران . . .
. من که نباید بگویم پست جدید نوشتم . . دوستان باید سر
. برنند و مرا از تنهایی نجات . . .
. یک بار به بلاگفا خواهم آمد . ببینم آنجا چه خبر است

درود بر شما
اینجا به ندرت مینویسم . همچنان به بلاگفا علاقه دارم و تو وبلاگ اصلیم مینویسم
بله حق با شماست. من باید مرتب سر بزنم و براتون بنویسم. چشم میام خدمتتون
خوشحال میشم تشریف بیارید

سلام باران جان.
خوبی عزیزم؟
حتما کلاغی درمورد من بهت گفته....آره؟
بگو ببینم چیا گفته؟؟؟

سلام عزیزم
خوبم خانومی. تو چطوری؟

خسرو دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 12:54

. با بهترین درودهایم . همیشه نظرات ارزشمند شما
. بنوعی تشویقم کرده . . و اصلا منتظرم تا بیائید
. و برایم بنویسید . . تا من شارژ شوم !!
. باید به بلاگفا هم بیایم . . اما عاشق این قالب هستم .
. آیا تا بحال کسی از این قالب ستایش کرده است ؟ .
. خیلی زیباست . . و اگر مدیریت مدبرانه شما را هم
. اضافه کنیم . . چه می شود .

درود بر شما
خواهش میکنم. سر زدن و عرض ادب به دوستان رو وظیف خودم میدونم
من هم این قالب رو دوست دارم. متاسفانه برای وبلاگ های بلاگفا نمیشه استفاده کرد
ممنونم. شما همیشه به من لطف دارید

نیاز دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 17:01

جل الخالق
گلم خوبی؟؟
دو ماهی نبودم
دلم برات تنگ شده بود
میگم تو یه وب دیگه هم داشتی درسته؟؟؟

سلاااام نیاز عزیزم
چقدر خوبه که نوشتی. دل منم برات تنگ شده بود
آره عزیزم. وبلاگ اصلیم با همین آدرس تو بلاگفاست

خسرو چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 22:44

. سلام و سپاس از مهر و محبت شما .
. دلم گرفته ای دوست هوای گریه با من
. ببین که این گلو گیر چه سخت شکسته با من
. گرفته ای ز حافظ یکی دو فال از من
. نگفته ای چه خواندی دلت گسسته با من
. باید به وب باران بلاگفا بیایم . . اینجا خلوت است !!!
. آنجا شعر نوشتن لذت دیگری دارد !!! ی بیست . . سی
. نفری می خوانند !! . شب بخیر .

درود بر شما
بله اینجا خاوته. تشریف بیارید بلاگفا
همه وقتتون خوش

سانی شنبه 7 آذر 1394 ساعت 10:58 http://hamechee-hameja.blogsky.com

سلام باران مدتیه به ما سر نمیزنی من اومدم توهم بیا

سلام عزیزم
شرمنده م. چشم میام پیشت

امیرعلی یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 00:17 http://amirali2018.blogfa.com

سلام، وب متنوع و جالبی داری استفاده کردم.ممنون

سلام
ممنونم از حضور و حسن نظرتون

امیرعلی شنبه 21 آذر 1394 ساعت 01:12 http://amirali2018.blogfa.com

سلام مطالب جالبی داری.خوشحال میشم تبادل نظر داشته باشیم

سلام. ممنونم
میام خدمتتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.