دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

محض خنده

رفتم راهپیمایی ( وظیفه ی ملی میهنی من است)

شعار دادم

آمریکا آمریکا... گل من ای نازنینم تو عزیز دلمی تو عزیز دلمی...


+ چه ها که نمیکند این توافق

مبارک باد

سیزده سال تهدید به پایان رسید. خیلی هم خوب ، خیلی هم عالی

این اتفاق خوب و توافق بدست آمد ه را به هموطنان عزیزم صمیمانه تبریک میگم


دوستان عزیزم متن توافق نوشته شده و از طرف گروه مذاکره کننده امضا شد

متنی جامع و پیچیده و خوب .

این توافق نامه به کنگره آمریکا برای تصویب فرستاده شد و شاید چند هفته ای طول بکشد

آقای اوباما در سخنرانی خود به کنگره آمریکا با تاکید گفت که اگر موافقت نامه به تصویب نرسد

قطعا از حق وتوی خود استفا ه میکند. این به معنی تصویب 100% این توافق هست. 

پس مبارکمان باد 



امشب فقط تنبلی

امشب اصلا حال و توان انجام کارهای خونه رو ندارم

مریضم میفهمید؟ مریض ( بارانِ لوس ) 


+همچنان منتظر نتیجه ی مذاکرات هستم

توافق آری ؟ یا نه؟ 

آرزومند آرزوهاتون هستم

دعا کردم

برای تو 

برای خودم

برای خودمان

کسی چه می داند

شاید خدا دسته جمعی نگاهمان کرد

دعا کردم برای دلهایمان ...


+ دوستان نازنینم 
آرزوی برآورده شدن آرزوهای قشنگتون رو دارم 

اگر لایق باشم دیشب بیاد همتون بودم 

تعجب کنم یا گریه؟

احمد علم الهدی را که میشناسید

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه ی مشهد

ایشون در پاسخ به اینکه " چرا شما به برگزاری کنسرت ایراد میگیرید؟" گفته:

اقلیتِ هوس بازِ شهوت ران به کنسرت میرود


+من حرفی ندارم

این روزها بیشتر از مصیبت های معصومین برای مظلومیت مردم عزیزمون گریه میکنم ...