دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

خبر دارم براتون...

لبنیات از امروز با مجوز دولت ده درصد گران شد ( مبارک باشه)

پس این مذاکرات و توافق چی میگن؟ باز هم گرونی؟

من که گیج شدم. خواهرم شما فعلا حجابت رو رعایت کن تا ببینیم چی میشه 

نظرات 6 + ارسال نظر

از دست تو باران جون این حجاب و خوب اومدی ...


آخه مسئولین محترم امری مهمتر ار رسیدگی به حجاب رو نمیشتاسن
تو ایران عزیز ما هیچ اتفاق خلاف دیگه ای نمی افته

سمیرا دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 08:12 http://khoneyeehsas.blogsky.com/

خاک وچوکمحالا که ما داریم بعد از عمری میریم سر

خونه زندگیمون گرون شده

اصن حجابمم درست نمیکنم.نخام

هااااا.. ایی که گفتی ینیییی چه؟
خدا نکنه عزیزدلم
مملکت گل وبلبل که میگن همینه سمیرا
اوااا حجابت رو رعایت کن خواهررررر

نیاز دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 11:38 http://mydearboy.mihanblog.com

اره گلم ایران فقط مشکلش اینه که چرا خواهران بدون حجاب رفتن مالزی
همه چی ارومه
من چقدر خوشحالم

دقیقا همینطوره نیاز جونم
جالب اینه که به قول شاعر خودشون: چون به خلوت میروند آن کار دیکر میکنند

خانم توت فرنگی دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 17:35 http://pasazvesal.blogsky.com

شنیدم می خواد گرون شه اما خبر قطعی رو الان از تو شنیدم!
قطعیه دیگه؟
حالا اینا هی بیان شکست آمریکا تو فرستادن موشک رو نشون بدن
بابا مردم دارن تو بدبختی غرق میشن چشونه اینا
عصبی شدم مقنعه ام رفت عقب

آره عزیزم قطعیه

اوااا حجابت رو رعایت کن خواهر. این از همه چیز مهمتره

آنا پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 15:57 http://aamiin.blogsky.com/

ظاهرا گاوها هم از ماجرای توافق هیجان زده شدند روی شیرشون اثر گذاشته.

چه تاثیری ؟ شیرشون زیاد شده یاکم؟

خسرو پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 22:46

. باور کن نمی خواستم نظر بنویسم . . . اممما دیدم . .
. یعنی خوندم که از توافق حرف زدی خوشم اومد . .
. ده . . پونزده ساله دنیا رو سر کار گذاشتن . . . زمانی
. که احمدی نژاد برای ریاست تبلیغ میکرد همه اش از
. گرفتن دزدهای بیت المال می گفت . . بگم بگم بگم بگم
. حالا معلوم شد می خواسته بگه تمام معاونان من
. دزدند !!!! . و شما باید بدونین در ایران هیچ مشکلی
. وجود نداره فقط حجابتونو رعایت کنید . . وگرنه هتل
. اوین چهل ستاره منتظر شماست .
. آزادی . . . آزادی . . . آزادی . . چیه ؟ . . چرا این
. جوری نیگا می کنی ؟!! . . خب من مسافر کشم
. از انقلاب . . تا . . آزادی . . شونصد تومن . . آزادی .

ملت عزیز کشورمون دردهای زیادی دارن
ممنونم که مینویسید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.