دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

دلگیرم از بلاگفا

اینجا خیلی غریب و دلگیره

دلم برای دوستان دنیای مجازیم خیلی تنگ شده



+زندگی هنوز هم با کار و کار و باز هم کار می گذره 

نظرات 6 + ارسال نظر
آوا سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 01:42 http://Ava-life.blogsky.com

روزای اول کوچ....کم کم از غریبی بیرون میای و دوستای جدید پیدا میکنی

امیدوارم
ممنونم که بهم سر زدی

سمیرا نامجو سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 08:03

سلام جیجری

بیا بعلم اول یه دل سیررررررررررررررررر

ای جووون دلم
بغلت رو باز کن اومدم سمیرا جووووونم

سمیرا نامجو سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 08:05

منم دلم برای همگیتون تنگ شده بود خیلیییییییییییی

و اومدم بلاگ اسکای یه خونه خریدم ولی نتونستم بهش

عادت کنم و هیچی توش ننوشتم

خیلی خوشحالم که تا بلاگفا روبراه بشه اینجا باهات در ارتباطم گلم
منم دستم به نوشتن نمیره
بیا داد بزنیم بلاگفاااااااااااااااااااا
سمیرا ادرست رو برام بنویس

حمید عسکری سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 12:34 http://baransobh.blogsky.com

لعنت به این بلاگفای لعنتی

به به درود بر آقای عسکری
من هم به اندازه ی شما از بلاگفا عصباتیم
دوستان رو از هم دور کرد

هیما سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 14:39 http://hima63.blogsky.com

عزیزم بنویس کم کم به اینجا هم عادت میکنی.
منم از بلاگفا اومدم ولی دوستان خوبی اینجاپیدا کردم .

چشم خانومی مینویسم
بله اینجا هم دوستان خیلی خوب و مهربونن

سپیده مامان درسا سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 00:39

خوشگل خانوم یه خبر بهم میدادی خب
خوشحال که هستی

من برات با این آدرس کامنت نوشتم سپیده جونم
برات نوشتم که بلاگفا خونه بدوشم کرد
احتمالا بدستت نرسیده کامنتم. ببخش قربونت برم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.