دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

لعنت بر صبوری

ما باید غبطه بخوریم، غصه بخوریم، باید گریه کنیم...

اصلا این بایدها حق ماست ولی...

لعنت به این صبر که صبور هم باید باشیم  



 امروز تعطیل هستم و از صبح خروس خون و طبق روزهایی که خونه هستم شروع به انجام 

وظیفه ی خطیر کوزت بودن کردم. سعی کردم حواسم رو پرت کنم و به چیزی فکر نکنم ولی 

مگه میشد. نه به هیچوجه مقدور نبود.ضمن تمیزکاری خونه به اینجا هم سر میزدم. 

از دوستان خوبم که بهم سر میزنن ممنونم.

جناب همسر تا ظهر تو خونه مشغول بود. سعی میکرد حرف بزنه ولی میدید که من تمایلی 

به حرف زدن ندارم. وقتی داشت میرفت به کارهاش برسه چند لحظه تو اتاق روبروم ایستاد 

و نگاهم کرد. بنظر میومد میخواست چیزی بگه ولی آهی آروم کشید و رفت( شاید این سکوت 

حاکم فعلی برای هردومون خوب باشه)

دوستانی که من رو میشناسن میدونن این اولین باری هست که گله از زندگی میکنم. 

از همسری که ...

اینجا می نویسم تا بعدها فراموش نکنم تا چه اندازه شکستم


+ ایثار یعنی آدم ها حق دارند که حق نداشته باشبد


نظرات 9 + ارسال نظر
farzad دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 20:29 http://ma2ta11.blogsky.com

سلام ابجی باران
وب جالبی دارید
به منم سربزنید خوشحال میشم
مر30

سلام آقا فرزاد
ممنونم از حضورتون
چشم حتما میام

خانم توت فرنگی دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 20:39 http://pasazvesal.blogsky.com

باران جان ای کاش لینک وبلاگ سابقت رو میذاشتی

عزیزم همین آدرسِ. فقط بجای بلاگ اسکای ، بلاگفا ست

سپیده مامان درسا سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 00:38

باران عزیزم الهی هیچ وقت دلت نشکنه
قربون دوست مهربون و صبورم بشم من ، نبینم دلگیر باشی

سپیده ی نازنینم
فدای شما دوستان خوب و مهربونم که بهم دلگرمی میدید
به قول شاعر به خودم میگم صبوری کن دلم...

ارغوان سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 01:03 http://bakhtyar.blogsky.com

صبر گاهی کشنده میشه ...
سخته
اما قوی باش

همینطوره. گاهی صبر دق میاره
چشم. مرسی ارغوان مهربونم

شیرین سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 08:03 http://www.rozegar-khosh.blogsky.com

سلاممممممم باران جون . چرا دلت گرفته . خدا نکنه شکسته باشی . به خدا توکل کن دلت آروم بگیره

سلااااااااااااااام شیرین عزیزم
از دست آقایون شیرین جونم
چشم. همیشه توکلم به خداست

درد دل های یک زن متاهل سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 12:07 http://zan94.blogsky.com

باران جان غصه نخوریا

میگذره.
نبینیم دلگیر باشی

فدای تو مهربون
با داشتن دوستان خوبی مثل شما خوبم عزیزم

هیما سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 14:08

عزیزم ایشالله دیگه هیچ وقت دلت نگیره

ممنونم خانومی
برای شما هم همیشه شادی و لبخند آرزو میکنم

سمیرا نامجو چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 12:39

این صبوری تو زندگی به درد میخوره

افرین باران.افرین

همینطوره سمیرا جونم
صبور بودن همیشه جواب میده
حال و احوال عروس خانوم ناز ما چطوره؟

سمیرا نامجو چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 14:32

گوبونت بیشم.هی بدک نیستم.فقط گهگداری یه سر در عجیبی میگیرم

خدا نکنه عزیزم
نبینم سر درد داشته باشی
احتمالا استرس عروسی رو داری. استرس شیرینیه
ایشالله همونطور که دوست داری و برازنده ت هست برگزار بشه گلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.