دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

بلاگفا؟ بلاگ اسکای؟

دوستان خوبم سلام

منم مثل خیلی از دوستان یک وبلاگ اینجا و یک وبلاگ قدیمی تو بلاگفا دارم 

( به روح پر فتوح بلاگفا صلوات که چه کرد با ما... )

راستش اینحا هم دوستان خوب و مهربونی پیدا کردم و نمیتونم از هیچکدوم 

دل بکنم. نوشتن مرتب تو هر دوتا وبلاگ هم خیلی سخته

تصمیم گرفتم بیشتر تو بلاگفا بنویسم baranoali.blogfa.com

خوشحال میشم که اونحا هم همراهیم کنید

به همه ی دوستان اینجا سر میزنم و براتون مینویسم. اینجا رو هم سعی میکنم 

هر از چندگاهی بروز کنم 


+خلاصه اینکه خیلی دوستتون دارم چون دوستداشتنی هستید

امروز هم بلاگفا رو بروز کردم . بخونید و بخندید



نظرات 3 + ارسال نظر
خانم توت فرنگی شنبه 13 تیر 1394 ساعت 17:20 http://pasazvesal.blogsky.com

هرجا باشی میایم چتر میشیم خیالت راحت

ای من فدای تو خانوم مهربون

farzad شنبه 13 تیر 1394 ساعت 21:40 http://ma2ta11.blogsky.com

وتت را معنی می کنم!

کاش می فهمیدی،
گاهی همین نگاه سردت...
روی زمستان را هم کم می کنـــــــــد...

جمله ی اولتون رو متوجه نشدم

قسمت بعدی ولی جالب بود. ممنونم

ممنون که خبر دادی باران جون

خواهش میکنم سپیده ی نازنینم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.