دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

محض خنده

رفتم راهپیمایی ( وظیفه ی ملی میهنی من است)

شعار دادم

آمریکا آمریکا... گل من ای نازنینم تو عزیز دلمی تو عزیز دلمی...


+ چه ها که نمیکند این توافق

نظرات 11 + ارسال نظر
کلاغ دمسیاه پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 00:37

هیییی...الان به برادران ارشاد و خواهر فاطی کماندو میگم بیاد جیزت کنه ...پس ارمانهای امام راحلمون چی میشه ؟

بنده مجوز گفتن این شعار رو داشتم
توافقه عاقا توافق... چی فکر کردی

کلاغ دمسیاه پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 00:40

کلاغ دمسیاه قار قار و سر کن
مسافرم میاد شهر رو خبر کن
برم باغ بچینم سبد سبد گل
سر راش کعددععندترشسثب0فدلتارثر..نوار پیچید اینجاش (بلد نبودم باقیش)

خو توافق شده ایخام بخونم مشکلیه عایا ؟

... سر راش راه و نیمراه بذارم گل ( اینم باقیش. ببین من همه جوره به شما کمک میکنم)
نخیر مشکلی نیست. ولی شما نخونی بهتره... با این خوندنت

سپیده مامان درسا پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 02:23 http://www.nafasezendegi.blogsky.com

سمیرا پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 09:29 http://tehran65.blogfa.com/

چه شعار قشنگی

خوشت اومد سمیرا گلی؟

کلاغ دمسیاه جمعه 26 تیر 1394 ساعت 15:01

جمعه تون زیبا و دلپذیر ..پایان هفته خوبی رو داشته باشین ..ملت دیروز تو آسمونها دنبالم میگشتن منم گذاشتمشون سرکار و قایم شدم ولی خب گناه دارین امروز دیگه خودمو نشون میدم تا فردا روزه نشین ..ببینین چقدر خوفم من

از بهر رویت هلال ماه
بر پشت بام امد و هر سو کرد نگاه
هر کس که بدید گفت سبحان الله
خورشید برامدست و میحجوید ما

عیدتونم مبارک

ممنونم. همه وقتتون زیبا و دلپذیر
عید شما هم مبارک

شما نوگل شکفته ی وبلاگ هستی خخخ

ای جااانم. ممنونم عزیزدلم
شما هم ریحانه خانوم مهربون هستی

کلاغ دمسیاه شنبه 27 تیر 1394 ساعت 01:03

میدونی این که میگه ضعیفه بعضی ها منظورش کیه ..

بله بله میدونم.
شما زیاد جدی نگیر. مزاحی بیش نیست

هیما شنبه 27 تیر 1394 ساعت 16:00 http://hima63.blogsky.com

عیدت مبارک باران جان

ممنونم گلم. عید شما هم مبارک هیمای نازنینم

کلاغ دمسیاه یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 20:46

چشمه ده دیگر خشک شده
دیگر صدای هلهله دخترانی که با سبو می امدن برای بردن آب نمیاید
چمن ها زرد شده اند
کلاغی بر سر چنار خشک شده قار قار میکند
هوا بس ناجوانمردانه گرم است

------------
اشتباه میکنم شعر نمیگما ...خدائیش استعداد رو داری

ینی الان این شعر بود که شما گفتی؟؟؟؟
نه واقعا این شعر بود؟؟؟

em دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 09:27 http://topshapeme.mihanblog.ir

من دارم سعی میکنم وزن کم کنم منتها پایه میخوام :((( نه کسی که بخواد لاغر کنه. کسی که وقتی پست میذارم امروز یه خروار خوردم کامنت بذاره غلط کردی :||
همین امروزم شورو کردم تو وبلاگم تجربه شکنجه ی هر روزو مینویسم :|

سلام
امیدوارم با اراده ی قوی به هدفت برسی
چشم بهت سر میزنم

آنا چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 12:50 http://aamiin.blogsky.com

عجب ... چند روز دیگه به ملت مظلوم آمریکا هم باید کمک مردمی بکنیم.

وااای همینو بگو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.