دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

من و باورهایم...

به نظر من اعتقادات  افراد مثل مسواک هستند

یعنی میشه به مسواک که کاملا شخصی هست تشبیه شون کرد

پس لطفا با زور در حلق دیگری نکنید این مسواک را...

متشکرم

نظرات 8 + ارسال نظر
کلاغ دمسیاه جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 00:13

سلام
فردا جمعه هست و آخر هفته
کلاغیم فردا صبح میره مراسم ختم پدر دوستش و بعدشم ممکنه وقت نکنه ..اینه که کلاغی از حالا پایان هفته خوبی رو برای شما و خانواده بزرگوارتون آرزومنده ..پایان هفته خوبی رو داشته باشین ..شاد و پاینده باشین

شب که از راه میرسه غربتم باهاش میاد
باز تو کوچه های شهر صدای پاهاش میاد
من غمهای کهنم رو بر میدارم
که توی میخونه ها جا بزارم
میبینم یکی میاد از میخونه
زیر لب مستونه اواز میخونه
مستیم درد منو دیگه دوا نمیکنه
غم با من زاده شده منو رها نمیکنه

مرحومه بانو هایده عشق خودم ..

خدا رحمتشون کنه
ممنونم که اینقدر بیاد دوستان هستین
منم آخر هفته ی خوشی رو برای شما و خانواده عزیزتون آرزو میکنم
در پناه حق باشید

به به این شعر رو خیلی دوست دارم. روح بانو هایده شاد

مثل همیشه درست میفرمایید باران خانومی

شما هم مثل همیشه به من لطف داری سپیده ی عزیزم

نیاز جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 12:46

صد در دویست باهات موافقم

مرسی برای موافقتت

سمیرا شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 09:29 http://tehran65.blogfa.com/

احسنت

اعتقادات هرکی به خودش مربوطه .

دقیقا همینطوره سمیرا گلی. اعتقادات هر کسی به خودش مربوطه

ریحانه شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 15:59 http://bahareh632.blog.ir

بانو کاملا منطقی صحبت میکنین

بانو شما لطف دارین

کلاغ دمسیاه یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 00:38

بزارین من اول حلاجیش کنم ببینم چی به چی میشه ..دو سه روز دیگه میام میگم درست فرمودین یا نه ..

چرا شما اینقدر متفاوت هستین؟
همه متوجه شد ن و شما تازه دوسه روزباید حلاجیش کنید؟؟؟ نچ نچ نچ

کلاغ دمسیاه سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 13:10

آها حالا فهمیدم چی شد ..نوچ نوچ نوچ ..یعنی چی که از مسواک دیگری استفاده کنن ..اینکار بهداشتی نیست

جه عجبببببب
بله چه معنی داره؟ عععه

آنا سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 15:15 http://aamiin.blogsky.com/

خوب وقتی مسواک خودت خوب نیست و ایشون تشخیص دادن که خوب نیست پس وظیفه انسانیشون ایجاب می کنه نگذارند دندون های شما خراب بشه حتی با مسواک دهنی و حتی با زور که دندون هاتون هم بشکنه!

من مخلص این وظایف انسانی هم هستم ولی خراب شدن دندون رو ترجیح میدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.