دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

ایشالله همه خوشبخت باشیم...

خوشبختی یعنی:

قلبی را نشکنی

آبرویی را نریزی 

خلاصه اینکه 

دیگران از تو آسیبی نبینند

به همین سادگی 


+چقدر خوشبختی؟

نظرات 5 + ارسال نظر
زبله شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 19:52 http://lee-aad.blogsky.com

انشالله تو سردسته ی خوشبختها باشی..

فدای تو مهربون

زبله شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 19:54 http://lee-aad.blogsky.com

هیچوقت کامل نبودم اما همیشه سعیمو کردم و هیچوقت بیخیال چیزی نبودم و برای کوچکترین اشتباه کلی خودمو سرزنش میکنم..

من همیشه تو رو خوشبخت میدونم بانو
مثل تو خیلی کم پیدا میشه

سپیده مامان درسا شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 22:01

دقیقا ... ببخشید با گوشیم سخته کامنت .

خواهش میکنم عزیز دلم

خانم توت فرنگی یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 08:41

یعنی فقط دیگران ازمون ناراحت نباشند کافیه واسه خوشبختی؟
من موافق نیستم بارانی

عزیزم به نظر من اینکه حس کنم اطرافیان ازم دلخور نیستن و دلی رو نشکستم بهم آرامش میده
آرامش درونی برای من خوشبختیه
البته من کاملا متوجه منظور تو هستم

کلاغ دمسیاه دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 00:08

البته تو مدرسه مون معلمون همیشه میگفت (دور از جون شما )
خوشبخت کسی که کره خر امد و الاغ رفت ...

خیلی جالبه
واقعا اگر آدم درد زندگی رو متوجه نشه یه جورایی خوشبخته
هیییی روزکار ببین کارمون به کجا کشیده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.