دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

کمی لبخند لطفا...

عشق مثل شیرینی رولت میمونه

البته چون الان هوس کردم گفتم

وگرنه تا دیشب مثل سالاد الویه بود 

نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده مامان درسا یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 19:44

اى جونم پس تو هم مثل من هوسى هستى، جات خالى دیشب شام سالاد الویه داشتیم....

نوش جونتون عزیزدلم
هووووم به جای منم میخوردی دیگه

کلاغ دمسیاه دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 00:07

واسه من عشق مثل یه قالب پنیره ..تازه پنیر لیقوان

چه خوش اشتها هم تشریف دارید

کلاغ دمسیاه چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 01:17

محبت میل درونی انسان است به چیزی که دوست دارد و وقتی که این میل شدید شد عشق نامیده میشود ..عشق طلیعه هر زندگی ..افسانه ای خوشتر از هزار و یک شب

عه چرا من باز اینجوری شدم و عارفانه نوشتم ..یعنی بلدما نه

به قول عمو رضام :آفریــــــــــــــــــــــن چه حرفااااا
بله خیلی هم خوب بلدین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.