دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

:)

ده مرد و یک زن از طنابی  آویزان بودند

طناب فقط تحمل ده نفر رو داشت و زمان زیادی تا سقوط همه نمونده بود 

زن گفت:

من در تمام عمر عادت داشتم خودم رو وقف همسر و فرزندانم کنم

من طناب رو رها میکنم چون به فداکاری عادت دارم

در این لحظه مردها به هیجان اومدن و شروع کردن به کف زدن برای بانوی فداکار

خدا رحمتشون کنه. سیاست خانوم ها رو دست کم گرفتن 



+روزتون خوش و پرخنده 

نظرات 8 + ارسال نظر
نیلوفر سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 16:17 http://medina50.mihanblog.com/

سلام مرسی از اینکه این همه زحمت میکشید و ممنون از سایت خوبتون
9851

سلام
ممنونم . چه زحمتی؟
این شماره مربوط به چی هست؟

کلاغ دمسیاه چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 01:15

البته کمی باور کردنش مشکله ...زن ها و سیاست داشته باشن ؟؟؟ مثل این میمونه که بگی کشور اوگاندا بمب اتمی داشته باشه
از نظر من زنها نباید بپیچونیشون خودشون میپیچن همینجوری .عین جاده چالوس هستند
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااته

خانوم ها ایقدر سیاست بالایی دارن که آقایون قدرت درکش رو ندارن. اصلا متوجه سیاست خانوم ها نمیشن
اوگاندا... بمب اتمی. یا خداااا
باز هم که عربی

سمیرا چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 07:19 http://tehran65.blogfa.com/

بله بخند سمیرا گلی

نیاز چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 10:17

زن است و سیاست و دیگر هیچ

آفرین. دقیقا همینطوره

سپیده مامان درسا چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 12:02

بخند سپیده جونم

خانم توت فرنگی چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 13:37 http://pasazvesal.blogsky.com

آخیش دلم خنک شد

آفرین آفرین که دلت خنک شد

آوا چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 16:11 http://ava-life.blogsky.com

زن و سیاست؟ استغفرالله ...آقایون جوگیر و مشنگ تشریف دارن

آهااان از اون لحاظ
ولی اوا جون خودمونیم خانوم ها بی سیاست نیستناااا

کلاغ دمسیاه پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 02:00

میگم میشه من یکی رو اینجا دوتا نوکش بزنم و ترجیحا یکی از چشاشو با منقارم درآرم ....البته من حدس میزنم میخواستن بنویسن اقایون قشنگ هستن غلط املایی داشتن و به جای ق م نوشتن ...بله همینه ..اشکال نداره بخشیدیمش ..

عععه مثل اینکه یکی اینجا خیلی عصبانی شده
نخـــــــــــــیر جناب آوا جون درست نوشتن. غلط املایی در کار نیست
شما هم بهتره حقیقت رو بپذیری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.