دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

دل نوشته های باران

...یک وبلاگ به شیرینی لبخند شما

بلاگفا و مشکل جدید

باز هم بلاگفا دچار مشکل شد

باز هم همه عصبانی هستیم

منم عصباتی و بیشتر از عصبانی بودن ناراحتم. نمی خوام ارتباطم با دوستانم قطع بشه

این وبلاگ رو موقع مشکلا قبلی بلاگفا دو ماه طول کشید ساختم. دوست دارم به بلاگفا

وفا دار بمونم. یکی از دلایلش هم اینه که حدس میزنم عده ای با مدیر بلاگفا خصومت دارن و

میخوان هر طور شده از رده بیرونش کنن. 

من هیچ آشنایی با مدیر بلاگفا ندارم ولی  با نامردمی تا جایی که بتونم مبارزه میکنم. این 

افراد میخوان کاربران لاگفا رو به جاهای دیگه ببرن و مشخصه که مدیر بلاگفا هم داره مبارزه

میکنه

امروز تو وبلاگ خیلی از دوستان خوندم که از مدیر بلاگفا شدیدا عصبانی هستن. درکشون

میکنم . منم از این وضعیت عصبانی و ناراحتم ولی سعی میکنم به طرف دیگر قضیه هم فکر 

کنم.

به هر حال بلاگفا رو تا جایی که ممکنه رها نمیکنم. این وبلاگ رو هم دارم که ارتباطم با دوستان

نازنینم قطع نشه.


+لطف کنید آدرسم رو به سایر دوستان  هم بدید. ممنونم

دوستتون دارم هواااارتا




نظرات 13 + ارسال نظر
خآنوم چی چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 20:01 http://hamsaryjoonam.blogsky.com

سلام باران جون:)
خسته شدم از دست بلاگفا
یعنی ممکنه دوباره برگردی بلاگفا؟؟

عزیزم من هم از این همه مشکل خسته ام
ولی بدلیلی که توضیح دادم دوست ندارم بلاگفا رو رها کنم.
وبلگم رو تو بلاگفا نگه میدارم و به محض برطرف شدن مشکل باز هم اونجا مینویسم

خآنوم چی چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 20:08 http://hamsaryjoonam.blogsky.com

تنها دلیلی ک باعث میشه دوباره برگردم بلاگفا قالب وبلاگمه
اصلا اینجا قالب دلخواهم و پیدا نمیکنم...
منم نگهش داشتم ولی خب یذره اینجا یذره اونجا ک نمیشه!

چرا نمیشه؟ میشه
عزیزم اینچا رو نگه دار به قول معروف برای روز مبادا

آنا چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 22:14 http://aamiin.blogsky.com/

از کجا به این نتیجه ها رسیدی باران؟ شاید خیلی ساده مشکل سیستمی دارند.

عزیزم با توضیحی که مدیر بلاگفا داده حدس میزنم اینطور باشه. مطمئن نیستم. توضیحش رو مینویسم اینجا:

در روزهای اخیر شاهد حملات سنگین و ممتد DDOS به سرورهای سایت هستیم که باعث ناپایدار شدن سرویس شده است. در اینگونه حملات گروه یا فردی با استفاده از مجموعه ای از سرورها و با ارسال تعداد زیادی درخواست و ترافیک به سمت سرورهای سایت عملا امکان دسترسی کاربران واقعی را به محتوا و خدمات سایت مختل میکنند.(بطور مثال تنها در یک مورد در یک ساعت بیش از چهل برابر کل ترافیک کاربران ایرانی سایت در یک روز به سمت سرورهای سایت درخواست ارسال شده است) ما تقریبا بصورت 24 ساعته در حال بررسی و تلاش جهت دفع این حملات هستیم. مشخص است که کسانی که پشت این حملات هستند هدف و هزینه خود را صرف توقف خدمات سایت کرده اند و بطور مکرر حملات خود را تغییر داده و فعالیت خود را ادامه میدهند. امیدواریم بتوانیم در روزهای آتی راهکارهایی برای دقع و جلوگیری از این حملات پیاده سازی کنیم.

سپیده مامان درسا چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 23:19

آره باران جونی دوباره مشکل داره مثل اینکه
اما چه خوب که تو اینجا هستی عزیز دلم

یه جورایی دلم برای بلاگفا میسوزه سپیده جونم
آره خوشحالم که با دوستانم در ارتباطم

زینب پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 02:30

اینجا هم گشنگه هااااا...
منم دوست دارم بلاگفا درست شه.
البته از بلاگ هم خیلی خوشم اومده..
zizinet.blog.ir

امکانت اینجا از بلاگ خیلی بیشتر و بهتره

کلاغ دمسیاه پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 18:44

اون وقت مادموازل این اطلاعات رو از کجا اوردن که به سایت حمله میکنن ؟؟ میگم میخای بچه های محله مون رو با چوب و چماق بیارم برای دعوا و نگهداری از سایت ...

این اطلاعات رو مدیر وبلاگ خودش گفته. باور کنید
اخبار سایت رو بخونید
وووی نــــــــــــه دعوا نه. من میترسم

خانم توت فرنگی پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 20:34 http://pasazvesal.blogsky.com

منم بلاگفا رو دوست دارم... اما از این قطع و وصل شدن ها اعصابم بهم می ریزه بخاطر همین موندگار شدم
امیدوارم زودی درست بشه بارانی

شاید یه جورایی عادت باشه توت فرنگی جونم
درسته اعصاب آدم خورد میشه
ایشالله

کلاغ دمسیاه شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 06:25

منم این قالبها ایخام

ببخشید این قالب مربوط به بلاگفا نیست

آرزو دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 20:56 http://arezoo127.blogfa.com/

همه رفتن بلاگ ... نمیدونم ولی منم شاید رفتم بلاگ که به دوستا نزدیکتر باشم

هر جور راحتی عزیزم. مهم اینه که با هم در ارتباط باشیم

معصوم چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 07:28

وبت دیگه خاطره نیس؟

این وب نه.
ولی اگر مشکل بلاگفا ادامه پیدا کنه. اینجا به همون شیوه ی بلاگفا مینویسم

سُـرور چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 20:27 http://www.life-s2.blog.ir

بااااراااانم

ای جااان ...سرور نازنیممممم

Sαrα мαdrιdιѕтα دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 20:51 http://real-happy.blogsky.com

سلام دوست عزیز
بله باهاتون موافقم.
هیچ جا جو دوست داشتنی بلاگفا نمی شه!
ولی خب چه می شه کرد!بلاگفا دوباره دچار مشکل
شده!و.مثلا "ادامه ی مطلب" هارو باز نمی کنه!!
منم تا درست شدن کامل بلاگفا،در همینجام

سلام عزیزم
کار خوبی کردی
ممنونم از حضورت. میام پیشت

sunny جمعه 3 مهر 1394 ساعت 18:06 http://hamechee-hameja.blogsky.com

سلام به وبت سر زدم قشنگه .....اگه میتونی به وب منم بیا و نظر بده

سلام
ممنونم از حضور و حسن نظرت
چشم میام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.